Informacja na temat funkcjonowania Kancelarii w związku z COVID-19

Szanowni Państwo,

Minęły dwa miesiące odkąd nasza firma w związku z narastającym zagrożeniem epidemiologicznym przyjęła środki bezpieczeństwa w postaci pracy zdalnej.
Na dzisiaj zaplanowany jest kolejny etap odmrażania gospodarki, rząd daje zielone światło: lokalom gastronomicznym, pubom, barom, salonom fryzjerskim i kosmetycznym, a także kasynom. Ciągle jednak zaleca ostrożność - zarówno przedsiębiorcom, jak i Klientom.

Niestety, mając na uwadze aktualną ilość osób zakażonych na Śląsku, chcąc zabezpieczyć interesy blisko 200 naszych Klientów i zdrowie naszych Pracowników, zdecydowaliśmy przyjrzeć się efektom kolejnego etapu odmrażania gospodarki i wyciągnąć wnioski co do zasadności przejścia naszej pracy z powrotem na tryb stacjonarny. Niestety, jedna zakażona osoba może zagrozić funkcjonowaniu całej naszej firmy. Na początku czerwca poinformujemy Państwa czy wprowadzone przez nas 17 marca br. środki bezpieczeństwa w postaci pracy zdalnej zostaną zniesione.

Zapewniamy Państwa, że pomimo trudów pracy „homeoffice” i trudnościami administracyjnymi w polskich urzędach, które są sytuacjami niecodziennymi, często bardzo trudnymi dla nas i dla samych urzędników, Kancelaria na bieżąco wywiązuje się z wszelkich umów wiążących ją ze swoimi Klientami. Dodatkowo jako Państwa partner w biznesie poświęcamy sporo dodatkowego czasu, poza obowiązującymi nas umowami, aby wspomóc naszych Klientów w obronie swoich biznesów. Na bieżąco staramy się informować Państwa o wszelkich nowościach jakie serwowane są przedsiębiorcom przez polski rząd w ramach tak zwanych Tarcz Antykryzysowych i Finansowych. Staramy się także bezpośrednio pomagać Państwu w uzyskiwaniu w ramach „tarcz” środków - do dnia dzisiejszego kwota uzyskanych przy naszej pomocy subwencji z samego PFR przekroczyła 8 500 000 zł (w dalszym ciągu czekamy na kolejne pozytywne decyzje). Niestety nie posiadamy na chwilę obecną danych o ilości mikropożyczek udzielonych naszym Klientom i sumach kwot, które będą przez nich zaoszczędzone dzięki Funduszowi Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

Mając na uwadze powyższe, Informujemy, że wstęp do budynku Kancelarii będzie w dalszym ciągu ograniczony, i możliwy wyłącznie we wtorki i czwartki w celu pozostawienia dokumentów. Możliwe jest również przesyłanie dokumentacji za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innych firm spedycyjnych. Ograniczone pozostanie nadal funkcjonowanie Biura Obsługi przez zaprzestanie bezpośredniej obsługi na rzecz obsługi zdalnej.

W związku z niejasnymi informacjami Sanepidu odnośnie żywotności wirusa COVID-19 poza ludzkim organizmem (patogen może przeżyć nawet do 1-9 dni na przedmiotach), uprzejmie prosimy o składanie dokumentów rozliczeniowych w specjalnie przygotowanych i oznaczonych przez nas koszach, które znajdują się na parterze budynku. Bardzo prosimy o umieszczanie dokumentów w segregatorach lub zamkniętych teczkach.

Klientów, którzy posiadają wykupioną usługę TimeOffice prosimy o odbiór korespondencji we wtorki i czwartki.

W celu zachowania wszelkich środków ostrożności, w przypadku chęci rozmowy z przedstawicielem Kancelarii znajdującym się w siedzibie firmy uprzejmie prosimy o zachowanie bezpiecznego odstępu (1-2m.) podczas spotkania.

Godziny Biuro Obsługi Klienta - Siedziba Kancelarii  Księgowość - Praca zdalna (kontakt e-mail, telefoniczny) Kadry i płace - Praca zdalna (kontakt e-mail, telefoniczny) 
Poniedziałek  Nieczynne 10:00–15:00  10:00–15:00 
Wtorek  Czynne 9:00 –15:00 10:00–15:00  10:00–15:00 
Środa Nieczynne  10:00–15:00  10:00–15:00 
Czwartek  Czynne 9:00 –15:00 10:00–15:00  10:00–15:00 
Piątek  Nieczynne 10:00–15:00  10:00–15:00 

 

Mamy nadzieje, że wprowadzenie przez nas powyższych środków bezpieczeństwa spotka się z Państwa zrozumieniem.

 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.